Yazın da Omega 3 Kaynağı Olan Balık Yağını Almayı Aksatmayın!

shutterstock_528917977

Omega 3 yağ asitlerinin bebek, çocuk veya yetişkin olsun her yaştaki birey için ne denli önemli olduğu kabul edilmiş bir gerçek. Vücudumuz üretemediği için, sağlıklı yaşamı desteklemek amacıyla mutlaka gıdalarla veya takviye edici gıdalarla omega-3 ihtiyacını karşılamamız gerektiği konusunda da uzmanlar bilinç uyandırmaya çalışıyor. Balık yağları bu amaçla kullanılabilecek Omega-3 kaynağı olan takviyelerdir. Ancak, balık yağlarının mevsim fark etmeksizin yıl boyunca kullanılabileceği hala ne yazık ki anlaşılmış değil. Yanlış bir yargı sonucunda, kış döneminde kullanıp yazın balık yağı kullanımını bırakanlar oluyor. Oysa, iyi bir Omega 3 kaynağı olan balık yağları gelişmiş ülkelerde yazın da düzenli olarak kullanılan takviyelerdir. İçerisinde yağda çözünen vitaminleri bulundursa dahi, günümüz teknolojisinde bu vitaminler öyle uygun miktarlarda balık yağına dahil ediliyor ki, hangi mevsim olursa olsun her gün alınmaya uygun hale getiriliyor. Omega-3 kaynakları olan balık yağları vitaminler içeriyor olsa dahi, tavsiye edilen kullanım dozlarına uyulduğu takdirde yazın da güvenle kullanılan takviyelerdir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir