Sonbahar İçin Sağlık Önerileri

116) sonbahar

Yaz günlerinin sıcağından, neşesinden ve hızından yorulan bünyeniz sonbahara hazır mı? Azalan güneş ışığı bedeninizi ve ruhunuzu yorgun mu düşürüyor? Öyleyse önerilerimiz bünyenize iyi gelecek.

  • Uykunuzu düzene sokun. Her gün aynı saatte uyuyup aynı saatte uyanmaya çabalayın. Düzensiz uyku, yorgun hissetmenizin başlıca nedenlerindendir.
  • Sporu alışkanlık haline getirin. İster yoga, ister fitness, isterseniz de pilates yapın. Ancak haftada 3 gün spor yapmayı ihmal etmeyin. Kendinizi enerjik ve zinde hissetmeniz için spor yapmanız şart.
  • Sağlıklı ve dengeli beslenin. Yaz mevsimine göre dışarıda daha az vakit geçireceğiniz için yediklerinizi sindirmeniz daha yavaş olacaktır.
  • Mevsim değişikliklerinden etkilenmemek için vücudunuzun bağışıklık sistemini güçlü tutmalısınız. Bunun için de antioksidan görevi gören A, C, E vitaminlerini ve Omega 3 içeren besinler tüketmelisiniz.
  • Dışarı daha az çıkmak ve arkadaşlarınızla daha az vakit geçirmek sizi mutsuz edebilir. Ama buna hiç gerek yok! Arkadaşlarınızla evde toplanın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir