Sınav Stresine Karşı Omega 3

shutterstock_778370800

Üniversite sınavlarının yaklaştığı şu günlerde, gençler sınav stresini kontrol altına almak için birçok yöntem deniyor. Çoğu yöntem tek başına yetersiz kalabiliyor. Uzmanlar, beslenme ve hatta düzenli uyku ile dahi stresi yenmenin mümkün olduğunu belirtiyor. Dengeli beslenme sindirim sistemini düzenliyor, sınav kaygılarını azaltıyor. Bu aşamada Omega 3 yağ asitlerinin de etkili olduğunu söylemekte fayda var. Omega 3, bilindiği üzere zihinsel zindelik sağlıyor, hafızayı güçlü tutuyor, kişinin kendisini iyi hissetmesine yardımcı oluyor. Bu nedenle sınava hazırlık aşamasında beslenme düzenine Omega 3 içerikli gıdaların veya takviyelerin eklenmesi öneriliyor. Omega 3, zihni güçlendirdiği gibi stresle mücadele edilmesine de yardımcı oluyor. Omega-3 kaynağı olan balık yağları, geçmişten bu yana çocukların fiziksel gelişimini, okul başarısını düzenlemek adına ebeveynler tarafından sıklıkla kullanılıyor.
Sınavlara hazırlık döneminde, öğrencilerin düzenli olarak omega-3 açısından zengin beslenmesi veya takviye kullanımı ile sınavda zihinlerini toparlamaları ve sınava hazır bir şekilde girmelerini sağlamak mümkün. Tüm sınava girecek gençlerimize başarılar dileriz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir