Ritim Bozukluğuyla Omega 3 Desteğiyle Mücadele Edin!

shutterstock_1012472821

Omega 3 yağ asitlerinin ne kadar önemli olduğu yıllardan beridir bilinen bir gerçek. Uzmanlar bu faydalı yağlardan yararlanmamız için sıklıkla yağlı balık tüketimini ve belli başlı besinleri öneriyor. Ruh sağlığından kalp sağlığına kadar faydalı olan Omega 3, yaşam kalitesini yükseltiyor. Son dönemlerde Omega 3 ve kalp sağlığın üzerine yapılmış araştırmalar öne çıkıyor.

Araştırmalar ve uzmanların görüşleri Omega 3 yağ asitlerinin kalpte oluşan ritim bozukluklarına iyi geldiği yönündedir. Omega 3’ün kan basıncını düzenlediği, kalp damarlarını koruduğu ve kalbe bağlı gelişen hastalık riskini düşürdüğü zaten biliniyordu. Kalp ritmindeki bu önemli faydası ile Omega 3 yeniden önemini göstermiş oldu.

Uzmanlar Omega 3 yağ asitleri için semiz otu, ceviz, keten tohumu, yeşil yapraklı sebzeleri öneriyor, özellikle de Omega 3 içeren yağlı balıkların tüketilmesi gerektiğini vurguluyor. Omega 3 içeren besinlerin yetersiz tüketimine karşı Omega 3 içeren gıda takviyeleri bir çözüm oluyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir