PMS Şikâyetlerini Omega 3 ile Azaltın!

shutterstock_585974285

Adet öncesi dönemi temsil eden ve ağrı, şişkinlik, sancı, değişken ruh hali, kramp, kilo artışı, tatlıya düşkünlük gibi belirtilere sahip olan PMS (Premenstrüel Sendrom), ne yazık ki kadınların yaşamlarını her ay zorlaştırıyor. Uzmanlar PMS dönemlerini rahat geçirmek için sportif faaliyetler ve sıvı tüketimini önerse de herkeste olumlu sonuçlar gözlenmiyor veya herkese hitap etmiyor. Elbette adet döngüsünü en az tahribat ile geçirmek hatta konforlu ve keyifli geçirmek mümkün. Omega 3 yağ asitleri östrojen hormonlarının dengede kalmasını sağlar ve adet döneminin rahat, ağrısız geçmesine zemin hazırlar. Adet dönemlerinde Omega 3 içeren balıkları tüketmek, besinlere yönelmek ruhsal ve fiziksel rahatlama sağlar. Omega 3 ancak dışarıdan alınabilen bir yağ asididir. Beslenme programına Omega 3 içerikli besinler eklenemiyorsa balık yağı kapsülü, şurubu gibi takviyeler ile gerekli destek sağlanabiliyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir