Omega 3 Desteği ile Ramazan’da Tok Kalın!

shutterstock_338422418 (1)

Ramazan ayı son yıllarda yaz aylarına denk geldiğinden, oruç tutma süreleri her yıl uzuyor. Uzmanlar Ramazan ayı boyunca kişilerin zindeliğini koruyabilmesi, tok hissetmesi için önerilerde bulunuyor. Bu önerilerden biri Omega 3 desteği… Gün boyunca aç kalmak, esasında sindirim sistemi organlarının dinlenmesini sağlıyor. Ancak, besinlerden alınan vitaminler ve diğer besin öğeleri vücut bütünlüğünü, beden zindeliğini, dayanma gücünü arttırıyor. İftar ve sahurda Omega 3 ağırlıklı beslenmek de, Ramazan ayında da sağlıklı kalmak açısından önem teşkil ediyor. Uzmanlar, oruçken vücudun iftar ve sahur süresince tükettiği besinleri depoladığını ve gün içerisinde harcadığını belirtiyor. Bilinçli beslenme, Ramazan ayının daha kolay geçmesini sağlıyor. Örneğin; Omega 3’ün tüm etkilerinden ve sağladığı tokluk hissinden faydalanmak için ceviz, yumurta, yağlı balıklar gibi Omega 3 içerikli besinlere yönelmek gerekiyor. Omega 3 yağ asitlerinin zihinsel ve bedensel zindelik sağladığı kabul edilmiş bir gerçek. Ramazan ayını sağlıklı tamamlamak, vücudun içinde bulunduğu durumdan olumsuz etkilenmesini önlemek ve tokluk hissine kavuşmak için Omega 3 yağ asitlerinden faydalanılması öneriliyor. Beslenme yolu ile alınamıyorsa, takviye olarak da alınabilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir