Gripten Korunmak için Omega-3 Tüketin

möllers blog

möllers blog

Mevsim geçişlerinde ve kış mevsimi boyunca en sık yaşanılan rahatsızlık şüphesiz grip ve nezledir. Gripten korunmak için her ne kadar C vitamini desteği için portakal, limon, mandalina, kuşburnu gibi besinleri tüketsek de, C vitamini tek başına bağışıklık sistemini güçlendirmede yetersiz kalabiliyor. Vücudu hastalıklara karşı dirençli hale getirmek için Omega-3 yağ asitlerinden faydalanmak gerekiyor. Balık, ceviz, semizotu gibi yiyeceklerle veya balık yağı gibi takviyelerle vücudun ihtiyaç duyduğu Omega-3 yağ asitlerini alarak gribal enfeksiyonlara karşı bağışıklık sistemini güçlendirmek mümkündür. Omega-3 vücudun kendi kendine üretemediği değerli yağ asitleridir. Yıl boyunca almak önemlidir, hassas bünyeye sahip kişiler, yoğun tempoda çalışanlar, gelişme çağında olanlar kısacası her yaş grubundan insan kışın zararlı etkilerinden korunmak için omega-3 kaynağı olan balık yağı tüketimine önem vermelidir. Omega-3 yağ asitleri koruma sağlayarak, sağlıklı bir kış için istenilen zemini hazırlar. Balık yağı tüketimi en çok da çocukları koruyor. Okullarda görülen grip salgınından korunmanın en sağlıklı yolu balık yağından geçiyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir