Balık Tüketmek Depresyondan Koruyor!

shutterstock_579904396

Sağlıklı yaşam için haftada iki kez tüketilmesi önerilen balık, içerdiği değerli vitaminler, mineraller, proteinler ve Omega-3 yağ asitleri ile depresyona şifa oluyor! Balık protein üretimini destekliyor. Bu proteinler vücuttaki dokuları onarıyor, yenileri için zemin hazırlıyor. Yoğun tempoda çalışanlar, sınav dönemindeki öğrenciler, günlük hayatı hareketli olan kişiler başta olmak üzere herkesin bu değerli proteinden alması gerekiyor. Yoğun tempo ve  bedensel yorgunluk zamanla zihinsel yorgunluğa ve depresyona yol açtığından dolayı yaşam  kalitesi düşüşe geçer. Kişilerin ruh sağlığını koruyabilmesi için sağlıklı beslenmenin ve uykunun ne denli önemli olduğu sıklıkla vurgulanıyor. Uzmanların yaptıkları çalışmalar neticesinde, içerisinde yüksek miktarda Omega 3 yağ asitleri barındıran balıkların kişileri stresten, depresyondan, zihinsel yorgunluklardan koruduğunu görülmüştür. Vücut ihtiyaç duyduğu güçlü mekanizmaya, bedensel zindeliğe ve enerjik yapıya kavuştuğunda karşılaştığı sorunlarla başa çıkma gücü paralel oranda artıyor ve ruhsal bunalımlardan koruyor.  Omega 3’ün mucizevî etkilerini her alanda görmek mümkün…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir